Dajte rollupom druhú šancu

Rollupy sú skvelým spôsobom reklamnej prezentácie. Sú dostatočne veľké a viditeľné na rôznych firemných akciách, školeniach, výstavách, alebo veletrhoch.

Niekedy je na nich len logo spoločnosti a ide o univerzálny nosič. Častokrát sú však na rollupoch prezentované aktuálne akcie, udalosti, eventy. A to je super skvelé, pretože takýto rollup dá návštevníkovi cielenú informáciu, ktorú potrebuje priamo na mieste.

Avšak, čo s takým rollupom po skončení akcie. S rollupmi pracujeme už nejaký rôčik. Často sa k nám dostávajú konštrukcie späť, aby sme vytlačili nové plátno, ktoré do nich opätovne vložíme. Je to najmä ekologický prístup a ocení ho aj peňaženka, pretože samotná konštrukcia tvorí polovicu hodnoty rollupu.

Samozrejme, nie každá konštrukcia je v takom stave, aby zvládla ďalší "turnus". To však vieme posúdiť keď rollup odborne rozoberieme a kontrolujeme. Podľa našich interných štatistík však vychádza, že 83% konštrukcií je možné opätovne osadiť novým rollupovým plátnom.

Ak potrebujete nové plátno do rollupu, nájdete ho v sekcii rollup standard.